ללא הגבלה - אתר החדשות המרכזי לנכויות ומוגבלויות - להתאמן בבטיחות 22-05-2016
1
ללא הגבלה
אתר החדשות  המרכזי  לנכויות ומוגבלויות
טל': 08-659-18-01      פקס: 153-54-712-64-59
   
1
כניסת כתבים    |    רישום לאינדקס    |    צור קשר
1
   בקרוב !
הפורום הבינלאומי למען בעלי חיים עם מוגבלויות

The International Forum for Disabled Animals
 
אוכל ותזונה   |    בריאות ונפש    |    בארץ    |    התנדבות וקהילה    |    משפט    |    ספורט    |    רפואה משלימה    |    האינדקס המרכזי    |     מערכת החדשות: 08-659-18-01 
 עמותות וארגונים  |  מחלקות רווחה בכל הארץ  |  הספריה לעיוורים  |  טפסים-המוסד לביטוח לאומי  |  מדריכים-המוסד לביטוח לאומי  |  סיכוי שווה  |  עת לעשות   |   המייל האדום
6 טיפים שיעזרו לכם להתאמן בבטיחות בימים חמים במיוחד


גלית פרי, 22/05/2016
 

 
1.שתו הרבה מים - התייבשות היא הגורם העיקרי לפגיעות חום. עזרו לגוף להזיע ולהתקרר ע"י שתייה מרובה של מים. שמירה על מאזן מים תקין מאפשרת הזעה. אידוי הזיעה מצנן את הגוף.

לפני תחילת הפעילות, חשוב לדאוג שגופכם יהיה רווי במים. הגוף מאבד נוזלים רבים במהלך פעילות גופנית דרך הזיעה, ואפילו דרך הנשימה.

לאנשים מן השורה העוסקים בפעילות גופנית סדירה ולא מקצועית חשוב לשתות כשעה לפני הפעילות  2-1 כוסות, ואחריה שוב 2-1 כוסות. הכמות המומלצת תלויה בעצמת הפעילות, משכה ותנאי החום והלחות בסביבה. במידה והפעילות מתארכת מאוד מומלץ לשתות גם  במשך הפעילות. אם הפעילות נערכת בתנאי חום כדאי שתוכפל כמות השתייה. גם במיזוג אוויר כדאי לשתות יותר בגלל יובש האוויר.

לאחר הפעילות הגופנית, במיוחד אם היא הייתה ארוכה ועצימה, יש לשתות כמות רבה של מים. בן אדם יכול לאבד כליטר עד 2 ליטרים של נוזלים מגופו ואף יותר מכך במהלך פעילות גופנית, וביום חם זה עלול להוביל להתייבשות. 

חשוב לשתות כשניים עד שלושה ליטרים של מים ביום ואף יותר מכך אם אתם עוסקים בפעילות גופנית עצימה. שתיית כמות כזאת של מים בכל יום תגרום לכך שמאזן הנוזלים בגוף יהיה תקין, ולא יהיו בעיות כלשהם כמו כאב ראש, בחילה וכדומה.

2. התלבשו בהתאם - חשוב ללבוש בגדים אווריריים שאינם מפריעים לאידוי הזיעה, ולהימנע מבדי כותנה אשר סופגים את הנוזלים ולא מאדים אותם ואז אנחנו נשארים רטובים והגוף לא מצנן את עצמו.

לבוש קל ואוורירי יסייע להתאיידות הזיעה ולשמירה על טמפרטורת גוף נמוכה יותר. הימנעו מלבוש בצבע שחור שהוא צבע שסופג חום. אם הפעילות מאפשרת – חבשו כובע בצבע בהיר בעל שוליים רחבים.

3. הימנעו מפעילות בשעות החום הכבדות בצהריים - שעות הבוקר המוקדמות והערב הן השעות המומלצות לפעילות במזג אוויר חם. אם בכל זאת החלטתם לצאת לפעילות בשעות הצהריים, בחרו במקומות מוצלים, או עשו את הפעילות במקומות ממוזגים.

4. עדיפות להתאמן במקומות ממוזגים - המזגן מווסת את טמ"פ הגוף ומאפשר לגוף להתמיד בפעילות הגופנית.


5. דעו את דרגת הכושר הגופני שלכם - אם אינכם רגילים לפעילות גופנית היו זהירים במיוחד במזג אוויר חם. רוב הסיכויים שגופכם יגלה סבילות נמוכה יותר לחום. הפחיתו את עוצמת הפעילות ועשו הפסקות בתדירות גבוהה יותר.

6. הקפידו למרוח קרם הגנה.

גלית פרי, סמנכ"ל ומנהלת מחלקת הדרכה בסטודיו C .




 
 


 
 
 
האינדקס המרכזי
בעלי עסקים ונותני שירות





אבחון וטיפול אלטרנטיבי 970
אביזרי חבישה 11
אביזרי שיקום 34
אוסטיאופתיה 33
אופטומטריסטים 604
אופטיקאים 574
אחיות פרטיות 119
אירידיולוגיה 20
אמבולנס פרטי 144
ארומתרפיה 24
ביופידבק 17
בית לחיים 4
בית אבות, דיור מוגן 511
בתי הבראה והחלמה 13
בתי חולים 81
בתי חולים לבריאות הנפש 21
בי"ח סיעודיים וגריאטריים 99
בתי טבע 160
בתי מרקחת 835
גוף ונפש 426
דיאטנים 553
הומאופתיה 280
הידרותרפיה 51
הילינג 147
היפנוזה 18
הסעות נכים 27
השמת עובדים זרים 66
ויטמינים 10
חיתולים למבוגרים 65
טווינא 23
טיפול אלטרנטיבי בילדים 44
טיפול באמצעות בע"ח 43
טיפול ע"י יצירה והבעה 383
טיפול בהפרעות זיכרון 9
טיפול בהפרעות שינה 16
טיפול ע"י ציורי ילדים 1
יועצי תזונה 71
כירופרקטיקה 108
כירורגיה של היד 122
מגנטותרפיה 7
מדיטציות 48
מוצרים אורטופדיים 398
מוקדי עזרה ראשונה 103
מכונים רפואיים 536
מכשירי שמיעה ואביזרים 194
מנגנוני נכים לרכב 16
מרחצאות ומעיינות מרפא 6
נטורופתיה 236
נעליים אורטופדיות 84
עורכי-דין - ביטוח 1040
עורכי-דין - ביטוח לאומי 1202
עורכי-דין - דיני נזיקין 3877
עורכי-דין - רשלנות רפואית 480
פודיאטרים 27
פיזיותרפיה 381
פיזיותרפיה התפתחותית 16
פילאטיס 168
פלדנקרייז 139
פסיכוגריאטריה 2
פסיכולוגיה התפתחותית 31
פסיכולוגיה שיקומית 39
פסיכותרפיה 633
פרחי באך 40
ציוד ואביזרים לנכים 46
קינסיולוגיה 25
קלינאי תקשורת 251
רולפינג 8
רכב חשמלי 45
רכיבה טיפולית 38
רפואה סינית 402
רפלקסולוגיה 432
שיאצו 182
שיטת אלבאום 17
שיטת אלכסנדר 78
שיטת פאולה 30
שיקום נכים ונפגעים 166
שירותי סיעוד 576
תזונה ודיאטות טבעיות 98
תרפיה במוסיקה 29
   
 
 חזרה לדף הבית      -    תנאי שימוש     -     מדיניות פרטיות     -     חוק הספאם     -     אתיקה     -     חוק זכויות יוצרים    
 
 

כל הדרכים שלכם ליצירת קשר:

 
טלפון:
08-659-18-01
פקס:
153-54-712-64-59
דוא"ל:
spectrum.tikshoret@gmail.com
כתובת:
אליהו בן חור 14, ב"ש


© כל הזכויות שמורות: ספקטרום תקשורת spectrum tikshoret