ללא הגבלה - אתר החדשות המרכזי לנכויות ומוגבלויות - רונן רוזנבלט-ניר 15-11-2018
1
ללא הגבלה
אתר החדשות  המרכזי  לנכויות ומוגבלויות
טל': 08-659-18-01      פקס: 153-54-712-64-59
   
1
כניסת כתבים    |    רישום לאינדקס    |    צור קשר
1
 
אוכל ותזונה   |    בריאות ונפש    |    בארץ    |    התנדבות וקהילה    |    משפט    |    ספורט    |    רפואה משלימה    |    האינדקס המרכזי    |     מערכת החדשות: 08-659-18-01 
 עמותות וארגונים  |  מחלקות רווחה בכל הארץ  |  הספריה לעיוורים  |  טפסים-המוסד לביטוח לאומי  |  מדריכים-המוסד לביטוח לאומי  |  סיכוי שווה  |  עת לעשות   |   המייל האדום
כיצד להתמודד עם סטרס בעבודה


רונן רוזנבלט-ניר, 15/11/2018, צילום: Pixabay



 
 

בעולם של היום, כל עובד ממוצע מתמודד עם רמות גבוהות של סטרס. בממוצע, הרבה יותר מאשר התמודדו האנשים בעשורים הקודמים. ישנם גורמים התורמים לעובדה שרמות הסטרס גדלות ולעומת זאת, קיימות לא מעט דרכים הבאות לסייע לנו להתמודד מולו ביעילות ולאפשר לנו לחוות את החיים שלנו עם פחות מתוחים ויותר מאושרים. אחת הסיבות העיקריות לכך שבני האדם מרגישים כל כך לחוצים כיום הם פלאי הטכנולוגיה, כלומר, האינטרנט, הדואר האלקטרוני, ובמיוחד, את הטלפון החכם. כל אלה מאוד טובים לנו מצד אחד, על זה אין ספק, אך מצד שני, אתם לא מרגישים לפעמים כאילו אתם מחוברים לעבודה או למטלות שלכם כל הזמן?
 
הרצון שלנו להיות מחוברים כל הזמן, הוא זה שמקשה עלינו להרפות. ועוד יותר קשה כאשר הטלפון החכם שלנו נמצא ביד שלנו כל הזמן. אחת הדרכים להילחם בסטרס היא לקבוע לעצמנו קווים מנחים לגבי מתי נוכל לענות להודעות הדואר-האלקטרוני שלנו, להודעה הטקס או הווטס-אפ, ומתי לא. כאן כמובן שהכי עדיף הוא לכבות את הטלפון כאשר אנחנו נמצאים בבית או מחוץ לעבודה, אבל כמובן שלא תמיד זה אפשרי. במקרה שזה לא מתאפשר לנו, אולי יהיה נכון לקבוע מין סוג של לוח זמנים או ״חלונות״ שיאפשרו לנו לתזמן בדיוק מתי נוכל לבדוק את ההודעות שלך. כך הכל יהיה מתוכנן מראש וידרוש מאיתנו ביזבוז של פחות זמן יקר. כאשר אתם לא בעבודה, ודאו כי אתה שומרים על גבולות המשרד ולא נמשכים אל תוך העבודה עשרים וארבע שעות, שבעה ימים בשבוע.
 
קיימות דרכים שונות להפחית את רמות הסטרס גם לאותם זמנים בהם אתם נמצאים בעבודה. בדרך הפשוטה ביותר היא באמצעות לקיחת נשימות עמוקות. אם אתה מרגישים מתוחים, עצרו לשנייה את העשייה, עיצמו את העיניים ונשמו עמוק. הקפידו על שאיפות איטיות ועמוקות דרך האף, ונשפו באיטיות דרך הפה. המשיכו עד שתחלו להרגיש את גופכם נירגע. קחו רגע והתרכזו בעצמכם. ברגע שאתם יותר רגועים, אתה יכולים לפעול בשלווה וביתר קלות ולהגיב בפחות מתח. הנשימה כל כך חשובה למטרה זו והיא בחינם. טכניקה פשוטה הניתנת לביצוע בכל מקום שתהיו.
 
בזמן ארוחת הצהריים או ההפסקה שלכם, נסו לצאת החוצה לסיבוב קצר. נשימה באוויר החופשי יועילו לכם בדרכים רבות. השמש בחוץ תסייע לגופכם לייצר ויטמין D שידוע כחיוני לשם שמירה ואיזון של מצב רוח תקין ורווחה רגשית.
 
אם אתה אוהבים לשתות תה, דעו ששתיית כוס תה חם עשויה להיות מרגיעה. במיוחד כאשר מדובר בתה צמחים כמו קמומיל או נענע. אכילה נכונה ומאוזנת עשויה אף היא לסייע לחיים עם פחות סטרס. הזינו את גופכם מבפנים ומבחוץ. אם תזינו את עצמכם בצורה נכונה, גם הוא יתייחס אליכם בצורה טובה יותר. צריכת מזונות עתירים בסוכר ו/או מזונות מעובדים מאוד, עלולה לגרום לירידות גדולות של ערך הסוכר שלכם בדם, דבר אשר יכול להשפיע על מצב הרוח שלכם ואף להחריף את התחושה הלחוצה שאתם מרגישים. אכילה של מזונות מלאים ישמרו רמות האינדקס הגליקמי שלכם, דבר שיסייע בייצוב רמות הסוכר בדם ובמניעת שינויים מהירים בו, מצב שכאמור, עלול לגרום לתנודות במצב הרוח.
 
ולסיכום, מצאו לכם את השיטה המתאימה לכם ביותר, בין אם מדובר בשיטה שבה אתם מרגיעים את עצמכם או בשיטה בה תוכלו לגשת לטיפול חיצוני, בו יוכל המטפל שלכם לסייע לכם בהתמודדות עם מצבים שכאלה. אחת הדרכים היותר מרגיעות, עם כמה שזה ישמע מוזר היאדיקור סיני. זכרו כי​​סביבת עבודה מאושרת יותר היא גם פרודוקטיבית יותר. נסו להיות מוקפים באנשים שיעזרו לכם לבנות עצמכם ויעזרו לכם להשיג את מטרותיכם ושמרו מרחק מאלה שינסו להוריד אתכם מטה
.


 
 


 
 
האינדקס המרכזי
בעלי עסקים ונותני שירות





אבחון וטיפול אלטרנטיבי 970
אביזרי חבישה 12
אביזרי שיקום 34
אוסטיאופתיה 33
אופטומטריסטים 604
אופטיקאים 574
אחיות פרטיות 143
אירידיולוגיה 20
אמבולנס פרטי 144
ארומתרפיה 24
ביופידבק 17
בית לחיים 4
בית אבות, דיור מוגן 511
בתי הבראה והחלמה 13
בתי חולים 81
בתי חולים לבריאות הנפש 21
בי"ח סיעודיים וגריאטריים 99
בתי טבע 160
בתי מרקחת 835
גוף ונפש 426
דיאטנים 553
הומאופתיה 280
הידרותרפיה 51
הילינג 147
היפנוזה 18
הסעות נכים 27
השמת עובדים זרים 66
ויטמינים 10
חיתולים למבוגרים 65
טווינא 23
טיפול אלטרנטיבי בילדים 44
טיפול באמצעות בע"ח 43
טיפול ע"י יצירה והבעה 383
טיפול בהפרעות זיכרון 9
טיפול בהפרעות שינה 16
טיפול ע"י ציורי ילדים 1
יועצי תזונה 71
כירופרקטיקה 108
כירורגיה של היד 122
מגנטותרפיה 7
מדיטציות 48
מוצרים אורטופדיים 398
מוקדי עזרה ראשונה 103
מכונים רפואיים 536
מכשירי שמיעה ואביזרים 194
מנגנוני נכים לרכב 16
מרחצאות ומעיינות מרפא 6
נטורופתיה 236
נעליים אורטופדיות 84
עורכי-דין - ביטוח 1041
עורכי-דין - ביטוח לאומי 1202
עורכי-דין - דיני נזיקין 3877
עורכי-דין - רשלנות רפואית 480
פודיאטרים 27
פיזיותרפיה 381
פיזיותרפיה התפתחותית 16
פילאטיס 168
פלדנקרייז 139
פסיכוגריאטריה 2
פסיכולוגיה התפתחותית 31
פסיכולוגיה שיקומית 39
פסיכותרפיה 633
פרחי באך 40
ציוד ואביזרים לנכים 47
קינסיולוגיה 25
קלינאי תקשורת 251
רולפינג 8
רכב חשמלי 46
רכיבה טיפולית 38
רפואה סינית 402
רפלקסולוגיה 432
שיאצו 182
שיטת אלבאום 17
שיטת אלכסנדר 78
שיטת פאולה 30
שיקום נכים ונפגעים 166
שירותי סיעוד 578
תזונה ודיאטות טבעיות 98
תרפיה במוסיקה 29
   
 
 חזרה לדף הבית      -    תנאי שימוש     -     מדיניות פרטיות     -     חוק הספאם     -     אתיקה     -     חוק זכויות יוצרים    
 
 

כל הדרכים שלכם ליצירת קשר:

 
טלפון:
08-659-18-01
פקס:
153-54-712-64-59
דוא"ל:
spectrum.tikshoret@gmail.com
כתובת:
אליהו בן חור 14, ב"ש


© כל הזכויות שמורות: ספקטרום תקשורת spectrum tikshoret