אתר החדשות המרכזי לנכויות ומוגבלויות - להתאמן בבטיחות 22-05-2016
 אתר החדשות המרכזי לנכויות ומוגבלויות   
           
מבזק
בימים אלו אנו מבצעים עבודות שידרוג ופיתוח האתר. יתכנו שינויים בחיפוש ובכניסה לתכנים כמו גם במראה האתר, מועד סיום עבודות השדרוג והפיתוח 15-10-2019
     עמנואל  (עמותה רשומה)
אפוטרופסות  לאנשים עם אוטיזם 
           
אוכל ותזונה   |  בריאות ונפש   |  בארץ   |   התנדבות - קהילה   |  חוק ומשפט   |   ספורט פראלימפי   |  רפואה משלימה   |  עמותות וארגונים  |  >>  כניסה לאינדקס  <<
1
6 טיפים שיעזרו לכם להתאמן בבטיחות בימים חמים במיוחד


גלית פרי, 22/05/2016
 

 
1.שתו הרבה מים - התייבשות היא הגורם העיקרי לפגיעות חום. עזרו לגוף להזיע ולהתקרר ע"י שתייה מרובה של מים. שמירה על מאזן מים תקין מאפשרת הזעה. אידוי הזיעה מצנן את הגוף.

לפני תחילת הפעילות, חשוב לדאוג שגופכם יהיה רווי במים. הגוף מאבד נוזלים רבים במהלך פעילות גופנית דרך הזיעה, ואפילו דרך הנשימה.

לאנשים מן השורה העוסקים בפעילות גופנית סדירה ולא מקצועית חשוב לשתות כשעה לפני הפעילות  2-1 כוסות, ואחריה שוב 2-1 כוסות. הכמות המומלצת תלויה בעצמת הפעילות, משכה ותנאי החום והלחות בסביבה. במידה והפעילות מתארכת מאוד מומלץ לשתות גם  במשך הפעילות. אם הפעילות נערכת בתנאי חום כדאי שתוכפל כמות השתייה. גם במיזוג אוויר כדאי לשתות יותר בגלל יובש האוויר.

לאחר הפעילות הגופנית, במיוחד אם היא הייתה ארוכה ועצימה, יש לשתות כמות רבה של מים. בן אדם יכול לאבד כליטר עד 2 ליטרים של נוזלים מגופו ואף יותר מכך במהלך פעילות גופנית, וביום חם זה עלול להוביל להתייבשות. 

חשוב לשתות כשניים עד שלושה ליטרים של מים ביום ואף יותר מכך אם אתם עוסקים בפעילות גופנית עצימה. שתיית כמות כזאת של מים בכל יום תגרום לכך שמאזן הנוזלים בגוף יהיה תקין, ולא יהיו בעיות כלשהם כמו כאב ראש, בחילה וכדומה.

2. התלבשו בהתאם - חשוב ללבוש בגדים אווריריים שאינם מפריעים לאידוי הזיעה, ולהימנע מבדי כותנה אשר סופגים את הנוזלים ולא מאדים אותם ואז אנחנו נשארים רטובים והגוף לא מצנן את עצמו.

לבוש קל ואוורירי יסייע להתאיידות הזיעה ולשמירה על טמפרטורת גוף נמוכה יותר. הימנעו מלבוש בצבע שחור שהוא צבע שסופג חום. אם הפעילות מאפשרת – חבשו כובע בצבע בהיר בעל שוליים רחבים.

3. הימנעו מפעילות בשעות החום הכבדות בצהריים - שעות הבוקר המוקדמות והערב הן השעות המומלצות לפעילות במזג אוויר חם. אם בכל זאת החלטתם לצאת לפעילות בשעות הצהריים, בחרו במקומות מוצלים, או עשו את הפעילות במקומות ממוזגים.

4. עדיפות להתאמן במקומות ממוזגים - המזגן מווסת את טמ"פ הגוף ומאפשר לגוף להתמיד בפעילות הגופנית.


5. דעו את דרגת הכושר הגופני שלכם - אם אינכם רגילים לפעילות גופנית היו זהירים במיוחד במזג אוויר חם. רוב הסיכויים שגופכם יגלה סבילות נמוכה יותר לחום. הפחיתו את עוצמת הפעילות ועשו הפסקות בתדירות גבוהה יותר.

6. הקפידו למרוח קרם הגנה.

גלית פרי, סמנכ"ל ומנהלת מחלקת הדרכה בסטודיו C .




 
 


 
 

האינדקס המרכזי
18,918 בעלי עסקים ונותני שירות

1
 
אבחון וטיפול אלטרנטיבי 843
   
אביזרי חבישה 12
   
אביזרי שיקום 36
   
אוסטיאופתיה 33
   
אופטומטריסטים 634
   
אופטיקאים 529
   
אחיות פרטיות 145
   
אירידיולוגיה 20
   
אמבולנס פרטי 142
   
ארומתרפיה 23
   
ביופידבק 17
   
בית לחיים 4
   
בית אבות דיור מוגן 502
   
בתי הבראה והחלמה 13
   
בתי חולים 81
   
בתי חולים לבריאות הנפש 21
   
בי"ח סיעודיים וגריאטריים 99
   
בתי טבע 158
   
בתי מרקחת 819
   
גוף ונפש 422
   
דיאטנים 537
   
הומאופתיה 280
   
הידרותרפיה 51
   
הילינג 265
   
היפנוזה 18
   
הסעות נכים 27
   
השמת עובדים זרים 65
   
ויטמינים 10
   
חיתולים למבוגרים 66
   
טווינא 23
   
טיפול אלטרנטיבי בילדים 44
   
טיפול באמצעות בעלי חיים 43
   
טיפול בעזרת יצירה והבעה 384
   
טיפול בהפרעות זיכרון 7
   
טיפול בהפרעות שינה 16
   
טיפול באמצעות ציורי ילדים 2
   
יועצי תזונה 70
   
כירופרקטיקה 109
   
כירורגיה של היד 28
   
מגנטותרפיה 7
   
מדיטציות 48
   
מוצרים אורטופדיים 295
   
מוקדי עזרה ראשונה 103
   
מכונים רפואיים 526
   
מכשירי שמיעה ואביזרים 194
   
מנגנוני נכים לרכב 16
   
מרחצאות ומעיינות מרפא 6
   
נטורופתיה 235
   
נעליים אורטופדיות 84
   
עורכי דין ביטוח 1044
   
עורכי דין ביטוח לאומי 1217
   
עורכי דין דיני נזיקין 4182
   
עורכי דין רשלנות רפואית 462
   
פודיאטרים 33
   
פיזיותרפיה 381
   
פיזיותרפיה התפתחותית 16
   
פילאטיס 167
   
פלדנקרייז 139
   
פסיכוגריאטריה 2
   
פסיכולוגיה התפתחותית 31
   
פסיכולוגיה שיקומית 39
   
פסיכותרפיה 632
   
פרחי באך 41
   
ציוד ואביזרים לנכים 49
   
קינסיולוגיה 25
   
קלינאי תקשורת 260
   
רולפינג 8
   
רכב חשמלי וקלנועיות 46
   
רכיבה טיפולית 38
   
רפואה סינית 403
   
רפלקסולוגיה 433
   
שיאצו 180
   
שיטת אלבאום 17
   
שיטת אלכסנדר 79
   
שיטת פאולה 31
   
שיקום נכים ונפגעים 165
   
שירותי סיעוד 556
   
תזונה ודיאטות טבעיות 98
   
תרפיה במוסיקה 29
   


אבחון וטיפול אלטרנטיבי אביזרי חבישה אביזרי שיקום אוסטיאופתיה אופטומטריסטים
אופטיקאים אחיות פרטיות אירידיולוגיה אמבולנס פרטי ארומתרפיה
ביופידבק בית לחיים בית אבות, דיור מוגן בתי הבראה והחלמה בתי חולים
בתי חולים לבריאות הנפש בי"ח סיעודיים וגריאטריים בתי טבע בתי מרקחת גוף ונפש
דיאטנים הומאופתיה הידרותרפיה הילינג היפנוזה
הסעות נכים השמת עובדים זרים ויטמינים חיתולים למבוגרים טווינא
טיפול אלטרנטיבי בילדים טיפול באמצעות בע"ח טיפול ע"י יצירה והבעה טיפול בהפרעות זיכרון טיפול בהפרעות שינה
טיפול ע"י ציורי ילדים יועצי תזונה כירופרקטיקה כירורגיה של היד מגנטותרפיה
מדיטציות מוצרים אורטופדיים מוקדי עזרה ראשונה מכונים רפואיים מכשירי שמיעה ואביזרים
מנגנוני נכים לרכב מרחצאות ומעיינות מרפא נטורופתיה נעליים אורטופדיות עורכי דין - ביטוח
עורכי דין - ביטוח לאומי עורכי דין - דיני נזיקין עורכי דין - רשלנות רפואית פודיאטרים פיזיותרפיה
פיזיותרפיה התפתחותית פילאטיס פלדנקרייז פסיכוגריאטריה פסיכולוגיה התפתחותית
פסיכולוגיה שיקומית פסיכותרפיה פרחי באך ציוד ואביזרים לנכים קינסיולוגיה
קלינאי תקשורת רולפינג רכב חשמלי רכיבה טיפולית רפואה סינית
רפלקסולוגיה שיאצו שיטת אלבאום שיטת אלכסנדר שיטת פאולה
שיקום נכים ונפגעים שירותי סיעוד תזונה ודיאטות טבעיות תרפיה במוסיקה  
 
 
כל הדרכים שלכם ליצירת קשר:

                     
חזרה לדף הבית    תנאי שימוש   מדיניות פרטיות   חוק הספאם   אתיקה מקצועית   חוק זכויות יוצרים
                     
פקס: 153-54-7126459   דוא"ל: adigo.adigolan@gmail.com   כתובת: בן חור 14 באר שבע   הצהרת נגישות   רישום ניוזלטר   אודות ADIGO

מדיניות שימוש ב-cookies וכלים אחרים

על מנת לאפשר לנו לפעול ולהפעיל את האתר באופן מיטבי וכן לשפר את חווייתכם מהשימוש בו, אנו עשויים להשתמש בכלי מסוג "עוגיות" (Cookies), כמו גם ב"כלים אחרים" | יחד עם זאת, על מנת שנוכל לעשות זאת, אנו נדרשים לאישורכם והסכמתכם | היה ואם אין רצונכם להתיר לנו להשתמש בכלים אלו, הנכם נדרשים להפסיק באופן מיידי שהייתכם-שימושכם באתר | האמור ד-לעיל' מהווה תמצית "מדיניות השימוש" באתר | את הנסח המלא והמחייב ניתן למצוא בקטגוריה "מדיניות פרטיות".

בכל שאלה ניתן לפנות אלי באמצעות צור הקשר שבאתר   |   מדיניות פרטיות 


© כל הזכויות שמורות ל: "עדיגו"- עדי גולן ADIGO-ADI GOLAN